Informacje ogólne
Gero Sp. z o.o. dostarcza zamówione towary za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Na terenie Polski korzystamy z usług firmy DPD. Natomiast na terenie aglomeracji warszawskiej z usług firmy Sealander. Dostawy realizowane są w dni robocze.
Terminy dostaw
Orientacyjny czas dostaw dla produktów dostępnych w magazynie wynosi 1-2 dni robocze. Dla pozostałych produktów przewidywany czas dostawy jest podany w opisie produktu. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji może ulec wydłużeniu.
Koszty dostaw
- 10 PLN brutto - w przypadku przesyłki o wartości do 99 PLN brutto
- gratis dla przesyłek o wartości powyżej 99 PLN brutto
- oplata za transport towarów wielkogabarytowych - do ustalenia z Obsługą Sklepu
Reklamacje dostaw
Czynności wymagane w przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem dostawy lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu:
- zgłoszenie zaistniałego faktu przedstawicielowi firmy spedycyjnej,
- sporządzenie protokołu (opisu przypadku) przy udziale przedstawiciela firmy spedycyjnej
- powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji telefonicznie (nr telefonu (22) 583 10 33) lub emailem (adres email shop@gero.pl)
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze w godz. 8:00-16:00. Po złożeniu zamówienia prosimy poczekać na informację o terminie zgłoszenia się po odbiór. Przy odbiorze osobistym akceptowalne formy płatności to przedpłata i płatność gotówką. Brak możliwości płatności kartą w punkcie odbioru osobistego.
Płatności
Akceptowane formy płatności to:
- płatność gotówką przy odbiorze
- bezpieczne płatności internetowe tpay.com
- tradycyjne przelewy bankowe (przez system tpay.com)