Dostawa, płatności i odbiór osobisty

Informacje ogólne

Gero Sp. z o.o. dostarcza zamówione towary za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Na terenie Polski korzystamy z usług firmy DPD. Natomiast na terenie aglomeracji warszawskiej z usług firmy Sealander. Dostawy realizowane są w dni robocze.

Terminy dostaw

Orientacyjny czas dostaw dla produktów dostępnych w magazynie wynosi 1-2 dni robocze. Dla pozostałych produktów przewidywany czas dostawy jest podany w opisie produktu. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji może ulec wydłużeniu.

Koszty dostaw

  • 10 PLN brutto - w przypadku przesyłki o wartości do 99 PLN brutto
  • gratis dla przesyłek o wartości powyżej 99 PLN brutto
  • oplata za transport towarów wielkogabarytowych - do ustalenia z Obsługą Sklepu

Reklamacje dostaw

Czynności wymagane w przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem dostawy lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu:

  • zgłoszenie zaistniałego faktu przedstawicielowi firmy spedycyjnej,
  • sporządzenie protokołu (opisu przypadku) przy udziale przedstawiciela firmy spedycyjnej
  • powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji telefonicznie (nr telefonu (22) 583 10 33) lub emailem (adres email shop@gero.pl)

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze w godz. 8:00-16:00. Po złożeniu zamówienia prosimy poczekać na informację o terminie zgłoszenia się po odbiór. Przy odbiorze osobistym akceptowalne formy płatności to przedpłata i płatność gotówką. Brak możliwości płatności kartą w punkcie odbioru osobistego.

Płatności

Akceptowane formy płatności to:

  • płatność gotówką przy odbiorze
  • bezpieczne płatności internetowe tpay.com
  • tradycyjne przelewy bankowe (przez system tpay.com)